❤summer❤

just nu sitter jag och lyssnar på summer av calvin harris sjukt bra sväng hihi, det blir ju bättre om man har bas och ja det har jag haha så det dunkar i hela lägenheten typ. igår var jag och signe på prao och jag hade världens halsont och när vi var klara där kl 3 var jag helt slut så gick och la mig när jag kom hem och i dag är jag jätte förkyld haha har säkert andvänt en hel toarulle å snyta mig i, har nog aldrig varit såhär förkyld. i kväll ska vi ha gäster och grilla me marshmallows och kött och sånt, det ska bli kul för det var längesen vi gjorde det med dem.❤ tänkte göra en tackvideo på vfm sen eftersom jag fått över 600 followers, omg är så sjukt tacksam! hoppas att ni har en bra helg och så. vill ni att jag ska göra en önskelista? fyller år om exakt en månad om 4 dagar , altså den 14 juni. vet inte vad jag ska skriva om mer men ha det gött å ät kött, haha va? aja hejdåe
 tog denna i veckan det regnade typ hela dan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0