nationella

hej allesammans , igår hade vi nationella prov i no och imon är det dem två sista proven för 6:an. så sjukt glad över det<3
idag har det regnat ända sen lunch och innan i dag spelade jag in en kort video när jag var ute haha.
brukar inte gilla att det regnar så mycket men idag var det ganska mysigt, efter skolan cyklade jag hem till engla för hon slutade 1 timme före eller nåt å så åt vi lite, sedan gick vi ner till coop och köpte en ben&jerry. vi skulle köpt half baked men när vi var halvvägs hemma märkte vi att vi hade tagit cockie daugh haha.
imorgon ska vi ha en musikal i skolan för att fira att den har fyllt 100 år. vi ska sjunga abbas låt ringring och ha greas inspererade kläder. men nu måste jag sova godnatt alla fina.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0